Mediante resolución da Alcaldía de data 03/09/2025 aprobouse a lista definitiva de admitidos e excluídos, a data de constitución do tribunal 24/09/2025 e a data de realización do 1º exercicio, que será o vindeiro venres 03/10/2025.
Mediante resolución da Alcaldía de data 03/09/2025 aprobouse a lista definitiva de admitidos e excluídos, a data de constitución do tribunal 24/09/2025 e a data de realización do 1º exercicio, que será o vindeiro venres 03/10/2025.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 14/08/2025, nomeouse a aspirante que aceptou o ofrecemento de nomeamento interino ata a cobertura en propiedade. Asemade por Resolución da Alcaldía de data 14/08/2025 se aceptaron as renuncias das aspirantes as que se lles ofreceu o nomeamento e se alterou a orde da lista de reserva dado que era a 2ª vez que renunciaban.
No BOPPO nº 147 de 05/08/2025 publicouse a lista definitiva de admitidos e excluídos, a data da constitución do tribunal e a data da realización da fase de concurso do proceso selectivo dunha praza de oficial de policía local, por promoción interna pertencente á OEP do ano 2021. A data de realización da fase de concurso será o vindeiro día 16.09.2025.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 01/08/2025, se alterou a lista de reserva para nomeamentos interinos de prazas de administrativo (C1) por renuncia dos integrantes a ofrecementos.
Anuncio publicado BOPPO 09/07/2025 e no DOGA 29/07/2025 do nomeamento da aspirante como persoal laboral fixo.
Finalizado o proceso de selección
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de profesor de piano-jazz (laboral fixo), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para dúas prazas de auxiliar administrativo (funcionario de carreira), unha delas reservada a persoas que acrediten discapacidade, publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para dúas prazas de administrativo (funcionario de carreira), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de oficial de mantemento e conservación edificios e espazos públicos (laboral fixo), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de operario de obras (funcionario de carreira), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición, e posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
Mediante resolución alcaldía de data 09/04/2025 aprobouse o nomeamento interino como auxiliar administrativa de Dona Sonia González Ferrero vinculado á baixa de IT de Dona Patricia Gradín Fernández.