Finalizado o proceso de selección
Finalizado o proceso de selección
Mediante resolución complementaria de alcaldía de data 30/06/2025 aprobouse a lista de reserva coas puntuacións definitivas para nomeamentos interinos de administrativos C-1, que non sufriron alteración de orde algunha.
Mediante Resolución de data 01/07/2025, se inicia o chamamento a todos os integrantes da lista de reserva para nomeamentos interinos ofrecendo a cobertura interina de dúas prazas de administrativo. O prazo para aceptar ou renunciar o chamamento é de dous días hábiles (prazo que remata o vindeiro xoves día 03/07/2025)
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para dúas prazas de administrativo (funcionario de carreira), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de oficial de mantemento e conservación edificios e espazos públicos (laboral fixo), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de operario de obras (funcionario de carreira), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición, e posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para dúas prazas de auxiliar administrativo (funcionario de carreira), unha delas reservada a persoas que acrediten discapacidade, publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
O Concello de Tui, ten aberto o proceso selectivo para unha praza de profesor de piano-jazz (laboral fixo), publicándose as bases xerais e específicas, contra as cales presentouse recurso de reposición e, posteriormente publicouse a resolución resolvendo dito recurso.
Mediante publicación do anuncio no BOE de data 30/05/2025, iníciase o prazo de presentación de instancias de 20 días hábiles a partir do día seguinte á publicación do mesmo, e que, por tanto, comprenderá o período dende o 02/06/2025 e ata o 27/06/2025.
Mediante resolución da Alcaldía de data 29/05/2025 aprobouse a lista provisional de admitidos e excluídos, composición do tribunal, prazo de alegacións e requirimento de documentación a un aspirante; do proceso de selección para a formación de lista de reserva para nomeamentos interinos de prazas de mestre composteiro.
O prazo de alegacións é de 3 días hábiles, prazo que remata o día 03/06/2025.
Mediante resolución de data 09/04/2025 requírese aos aspirantes seleccionados no proceso de selección de 14 peóns de horticultura e xardinería para o Plan + Provincia 2025 para que no prazo de 3 días hábiles presenten a documentación que se sinala para proceder a súa contratación. O prazo remata o vindeiro luns 14/04/2025.
Mediante resolución alcaldía de data 09/04/2025 aprobouse o nomeamento interino como auxiliar administrativa de Dona Sonia González Ferrero vinculado á baixa de IT de Dona Patricia Gradín Fernández.
Mediante Resolución da alcaldía de data 26/03/2025 se alterou a orde da lista de reserva pola aceptación de renuncias.
Finalizado o proceso de selección para contratación laboral dun oficial segunda fontaneiro, mediante Resolución da Alcaldía de data 31/03/2025, se procedeu a contratar o aspirante.