Facebook Twitter Vimeo Instagram Youtube

Pleno ordinario da corporación municipal de Tui correspondente ao mes de maio

25/05/2021

A corporación municipal de Tui celebra pleno de carácter ordinario, a sesión 3/2021, o xoves 27 de maio ás 20 h

A orde do día é a seguinte:

A) Parte resolutiva:

1º.- Aprobación, se procede, de borrador da acta de sesión anterior nº 2/2021, do 25 de marzo.

2º.- Expediente 2705/2019. Ditame Comisión Informativa de Urbanismo, Obras, Contratación e Servizos municipais de data 21/05/2021, favorable á proposta da Alcaldía de 20/05/2021 de adxudicación expediente de “Concesión obra pública redacción de proyecto, construcción y explotación de aparcamiento subterráneo entre las calles Orense y Compostela, y urbanización exterior superficie existente sobre el aparcamiento y reposición de servicios afectados por ejecución del aparcamiento.”

3º.- Expediente 938/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Urbanismo, Facenda e Parques e Xardíns de data 20/05/2021, de aprobación do expediente de Modificación de Créditos número 13/2021 (Crédito Extraordinario 2/2021) financiado con remanente líquido de Tesoureria para gastos xerais.

4º.- Expediente 958/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Urbanismo, Facenda e Parques e Xardíns de data 20/05/2021, de aprobación do expediente de Modificación de Créditos número 14/2021 (Suplemento de Crédito 1/2021) financiado con remanente líquido de Tesoureria para gastos xerais.

5º.- Expediente 2317/2020. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da Alcaldía de data 18/05/2021, relativa á modificación da Relación de Postos de Traballo do Concello de Tui.

6º.- Expediente 2313/2020. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 18/03/2021, favorable á proposta da Concelleira delegada de Facenda de data 15/03/2021 sobre Aprobación definitiva do Orzamento xeral 2021.

7º.- Expediente 450/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Urbanismo, Facenda e Parques e Xardíns de data 12/05/2021, de concesión de bonificación de ICIO correspondente as obras de Saneamento e recintado de muros interiores en bodega asociada a vivenda en planta 1ª sita na rúa San Telmo, 7.

8º.- Expediente 635/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Urbanismo, Facenda e Parques e Xardíns, de data 20/04/2021, relativa a bonificación de ICIO por obras de afectado pola explosión de Paramos (ID 404)

9º.- Expediente 637/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Urbanismo, Facenda e Parques e Xardíns, de data 20/04/2021, relativa a bonificación de ICIO por obras de afectado pola explosión de Paramos (ID 240).

10º.- Expediente 887/2021. Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á proposta da concelleira delegada de Facenda, de data 12/05/2021, de concesión de bonificación de ICIO correspondente as obras de "Reparación de faldón de cuberta" sito na rúa Cuenca, 4.

11º.- Ditame da Comisión Informativa de Contas, Facenda, Patrimonio e Persoal de data 21/05/2021, favorable á da Proposta da Alcaldía, de data 18/05/2021, de asunción de escrito presentado pola plataforma “Creer en nosotros” del sector de la peluquería y estética”.

12º.- Ditame da Comisión Informativa de Urbanismo, Obras, Contratación e Servizos municipais de data 21/05/2021, favorable á proposta de Alcaldía, de data 18/05/2021, relativa a asunción de escrito presentado pola Asociación Patrimonial e Etnográfica Acueducto de Caldelas sobre estado do Acueducto do Pontillon”.

13º.- Mocións de Urxencia.

B) Actividade de control:

14º.- Expediente 242/2021. Dación de conta de liquidación do Orzamento para o ano 2020, de acordo co establecido nos artigos 193.4 do Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais e 90.2 do Real Decreto 500/1990, do 20 de abril.

15º.- Expediente 2095/2020. Dación de conta de aprobación información referida ó custo efectivo dos servizos no Concello de Tui tal e como se obtén do programa contable do Concello para o exercicio 2019.

16º.- Dación de conta de resolucións da Alcaldía de nº 305 de 22/03/2021 ata o nº 722 de 20/05/2021.

C) Rogos e preguntas:

17º.- Rogos e preguntas.