Facebook Twitter Vimeo Instagram Youtube

Nomeamento e data de exame de dous oficiais segunda "mantemento de equipamento municipais"

14/03/2011

 

DONA IRENE SUÁREZ LÓPEZ, SECRETARIA DO EXCMO. CONCELLO DE TUI,

CERTIFICA: Que por parte desta Alcaldía, con esta mesma data, dictouse a seguinte:

 

"RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA.- En relación co  proceso selectivo para a contratación laboral temporal a tempo completo de 2 OFICIAIS SEGUNDA "MANTEMENTO DE EQUIPAMENTOS MUNICIPAIS" do Plan de Emprego Municipal do Concello de Tui,

RESOLVO:

 

   1º.- Designar ó Tribunal que estará formado polas seguintes persoas:

 

               Presidente: *D. José María Melero González (titular).

                                  *D. Jesús Fernández Dios (suplente).  

               -Vocais:

                              *D. Evaristo Rodríguez Castiñeira (titular).

                             *Dna Amalia González Solla (suplente).

                              *D. Manuel Fernández Fernández (titular).

                              *D.  Benito Morais Carballo(suplente).     

                              *D. Germán Souto Presa (titular).

                              *Dna. María Jesús Blanco Martínez (suplente).

               -Secretario:

                                  *Dna. Ceferina Saa Rodríguez (titular).

                                  *D. José Blanco Lago (suplente).                    

  

 

   2º.- Declarar admitidos a  tódolos aspirantes presentados.

 

   3º.- Convocar, ó Tribunal e aos aspirantes para o vindeiro martes día 15 de marzo de 2011, ás 10:00 horas nas dependencias do Centro de Formación, sito en Gandara-Guillarei, s/n.

 

E para que así conste, expido a presente, de orde e co visto e prace do Sr. Alcalde, en Tui, a once de marzo de dous mil once.

 

Visto e Prace

O ALCALDE