Mediante resolución de alcaldía de data 09/07/2025 aceptarónse as renuncias xustificadas presentadas e alterourse o estado dos candidatos da lista de reserva para nomeamentos interinos de administrativos C-1.
Mediante resolución de alcaldía de data 09/07/2025 aceptarónse as renuncias xustificadas presentadas e alterourse o estado dos candidatos da lista de reserva para nomeamentos interinos de administrativos C-1.
Mediante resolución da Alcaldía de data 29/05/2025 aprobouse a lista provisional de admitidos e excluídos, composición do tribunal, prazo de alegacións e requirimento de documentación a un aspirante; do proceso de selección para a formación de lista de reserva para nomeamentos interinos de prazas de mestre composteiro.
O prazo de alegacións é de 3 días hábiles, prazo que remata o día 03/06/2025.
Mediante resolución alcaldía de data 09/04/2025 aprobouse o nomeamento interino como auxiliar administrativa de Dona Sonia González Ferrero vinculado á baixa de IT de Dona Patricia Gradín Fernández.
Mediante Resolución da alcaldía de data 26/03/2025 se alterou a orde da lista de reserva pola aceptación de renuncias.
Tras a resolución de aprobación da LISTA DE RESERVA DE PROFESORES DE PIANO-COMPOSICIÓN con data 12/03/2025, publícase o anuncio de inicio de chamamento á única a aspirante da lista, ofrecendo a contratación interina ata cobertura definitiva por persoal laboral fixo, a candidata dispón de 2 días hábiles para presentar aceptar ou rexeitar o ofrecemento.. Prazo que remata o vindeiro luns día 17/03/2025.
Tras a resolución de aprobación da LISTA DE RESERVA DE PROFESORES DE VIOLÍN con data 12/03/2025, publícase o anuncio de inicio de chamamento a todos os aspirantes da lista, ofrecendo a contratación interina ata cobertura definitiva por persoal laboral fixo, os candidatos dispoñen de 2 días hábiles para aceptar ou rexeitar o ofrecemento.. Prazo que remata o vindeiro luns día 17/03/2025.
Mediante resolución da Alcaldía de data 17/02/2025, aceptáronse as renuncias dos aspirantes da lista de reserva para unha contratación laboral temporal de substitución ata a cobertura por persoal laboral fixo, dunha praza de profesor de piano-composición e se iniciaron os trámites necesarios para a formación dunha nova lista de reserva que deixe esta inutilizada
Iniciado o ofrecemento de contratación temporal dun profesor de violín 30 horas a semana, e ante a renuncia dos mesmos o ofrecemento, mediante Resolución da Alcaldía de data 17/02/2025, aceptouse a renuncia dos aspirantes para a contratación laboral temporal de substitución ata a cobertura por persoal laboral fixo dun profesor de violín 30 h e se iniciaron os trámites para a formación dunha nova lista de reserva que deixase inutilizada esta.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 07/02/2025, se contratou a don Iago Marta Lago coma profesor de guitarra eléctrica ata a cobertura por persoal laboral fixo.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 07/07/2025, se iniciou o trámite co ofrecemento dun nomeamento interino de TAX, vinculado a substitución temporal do titular do posto de TAX de urbanismo. Os aspirantes dispoñen de 2 días hábiles para aceptar ou renunciar o ofrecemento. O prazo remata o vindeiro mércores día 09/07/2025
Mediante Resolución da Alcaldía de data 19/10/2023, se iniciou o chamamento para a contratación laboral temporal dun profesor de guitarra ata a cobertura por persoal laboral fixo (oferta estabilización). O aspirante dispón do prazo de dous días para aceptar ou renunciar o chamamento.
Mediante Resolución da Alcaldía de data 27/05/2024 se iniciou o chamamento o primeiro aspirante da lista de reserva de condutores, ofrecendo unha contrataciónata a cobertura por persoal laboral fixo (praza dentro do proceso de estabilización). O aspirante dispón de 2 días hábiles para poder aceptar ou renunciar o chamamento. (prazo que remata o mércores 29/05/2024)