Perfil do Contratante
CONSTRUCCION DO TERREO DE XOGO DO CAMPO DE FUTBOL MUNICIPAL FOXO-CALDELAS.-
Data de fin de prazo:2011-06-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de OBRA. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Negociado sen publicidade. c) Forma de adxudicación: Concurso. 4.- Título: "CONSTRUCCION DO TERREO DE XOGO DO CAMPO DE FUTBOL MUNICIPAL FOXO-CALDELAS". 5.- Orzamento base de licitación: 110.512,91€. IVE: 19.892,32€. Importe total: 130.405,23€. 6.- Adxudicación: a) Resolución da Alcaldía de 31 de maio 2011. b) Contratista adxudicatario: Construcciones, Obras y Viales, S.A., NIF: A-36008886. c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 130.405,23€ ( Orzamento base: 110.512,91€. IVE: 19.892,32€) 7.- Formalización do contrato de obra con data 01/06/2011. 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante 07/06/2011.
CONCESIÓN DE LOCAL SITO NAS DEPENDENCIAS DAS PISICINAS MUNICIPAIS PARA QUIOSCO.-
Data de fin de prazo:2011-07-04 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de CONCESIÓN. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Aberto. 4.- Título: "CONCESIÓN DE LOCAL PARA QUIOSCO NAS PISCINAS MUNICIPAIS". 5.- Cánon de adxudicación: 600,00€ pola tempada de verán. 6.- Adxudicatario.- Jorge Campos Medina. DNI 35564041S, con enderezo en Tui, rúa Obispo Salvado, nº 5.
CONCESION DE LOCAL SITO NAS DEPENDENCIAS DO CENTRO INTERFEDERADO DE REMO E PIRAGUISMO DE TUI PARA CAFETERÍA.-
Data de fin de prazo:2011-10-04 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo : Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: Contrato administrativo especial de explotación de cafetería do Centro Interfederado de Remo. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: Tramitación: Ordinaria. Procedemento: Aberto. 4.- Título: EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO INTERFEDERADO DE TUI. 5.- Prezo do contrato: Cánon mínimo anual de 5.000,00€ máis IVE. 6.- Duración do contrato: Dous anos, prorrogables por outros dous. 7.- Adxudicación: a).- Xunta de Goberno Local: 25/08/2011. b) .- Adxudicatario: Carlos Moroño Montes. DNI 35565689F. c).- Nacionalidade: Española. d) .- Cánon anual adxudicación: 6.700,00€ máis IVE. 8.- Sinatura do Contrato: 30/09/2011.
SUBMINISTRO DE GASOLEO "A" PARA ABASTECER OS VEHÍCULOS E MÁQUINAS DO PARQUE DE MAQUINARIA DURANTE O ANO 2011.-
Data de fin de prazo:2011-06-01 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de SUBMINISTRO. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: Tramitación: ordinaria. Procedemento negociado sen publicidade. 4.- Título: "SUBMINISTRO DE GASOLEO "A" PARA ABASTECER ÓS VEHÍCULOS E MÁQUINAS DO PARQUE DE MAQUINARIA DURANTE O ANO 2011". 5.- Orzamento de licitación: 0,06 €/l. valor DELTA ata un máximo de 60.000,0€., impostos incluídos. 6.- Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local: 16/05/2011. b) Contratista adxudicatario: "CEPSA COMERCIAL NOROESTE, SL" - CIF. B24325557. c) Nacionalidade: Española. d) Importe adxudicación: 0,05999 €/l. valor DELTA, ata un máximo de 60.000,00€. 7.- Formalizacion do contrato de subminsitro con data 18/05/2011. 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante con data 19/05/2011
CONTENERIZACION SOTERRADA RUA TENENCIA
Data de fin de prazo:2011-05-27 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato mixto (suministro e obra). 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: - Tramitación: ordinaria. - Procedemento: negociado sen publicidade. 4.- Título: "CONTENERIZACIÓN SOTERRADA RÚA TENENCIA". 5.- Orzamento de licitación: Orzamento base: 38493,84 €. IVE 18%: 6928,89 €. Importe total: 45.540,73 €. 6.- Adxudicación: a).- Xunta de Goberno Local de 6 de maio de 2011. b).- Contratista adxudicatario: "BELYPA CONSTRUCCIONES, SL" - CIF B36324234 c).- Nacionalidade: Española. d).- Importe da adxudicación: 45.422,73€, IVE incluído. 6.- Formalización do contrato: 13 de maio de 2011. 7.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante: 19/05/2011.
POLIZA DE SEGURO DE "EDIFICIOS MUNICIPAIS", "RESPONSABILIDADE CIVIL" E "EDIFICIO AREA PANORAMICA".-
Data de fin de prazo:2011-05-23 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora: a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaria-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de Servizo. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación. Tramitación: ordinaria . Procedemento: negociado sen publicidade. 4.- Título: POLIZA DE SEGURO DE "EDIFICIOS MUNICIPAIS", "RESPONSABILIDADE CIVIL" E "EDIFICIO AREA PANORAMICA". 5.- Orzamento base de licitación: 60.000,00€, impostos incluídos. 6.- Adxudicación: a).- Xunta de Goberno Local de 06/05/2011. b).- Contratista adxudicatario: "SEGUROS ROMADO, S.L." c).- Nacionalidade: Española. d).- Importe da adxudicación: 59678,82€. Impostos incluídos. 7.- Formalización do contrato: 13 de maio de 2011. 8.- Publicación adxudicacion definitiva no Perfil do Contratante con data 13/05/2011.
CONTRATACION DO SERVIZO DE ASISTENCIA TÉCNICA DA OFICINA MUNICIPAL DE REHABILITACIÓN - PORTELOS UNICOS.
Data de fin de prazo:2011-04-14 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.Entidade adxudicadora: a)Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría- Contratación. 2.Obxecto do contrato: Tipo de contrato: Contrato de SERVIZO. 3.Tramitación, procedemento e forma de adxudicación. Tramitación: ordinaria. Procedemento negociado sen publicidade. 4. Título: “SERVIZO DE ASISTENCIA TÉCNICA PARA DESENVOLVEMENTO E TRAMITACIÓN DE EXPEDIENTES EN MATERIAL DE REHABILITACIÓN - PORTELOS ÚNICOS DE INFORMACIÓN E XESTIÓN DO PLAN DE VIVENDA E REHABILITACIÓN 2009-2012 E DOUTRAS ACTUACIÓNS DAS POLÍTICAS DE VIVENDA ”. 5. Orzamento de licitación: Orzamento base : 15.254,24 €. Cantidade correspondente ó IVE 18%: 2.745,76€. Orzamento total : 18.000,00€ 6. Duración do contrato: un ano, prorrogable por outro. 7. Adxudicación : a) Resolución da Alcaldía de 30/03/2011. b) Contratista adxudicatario: Dona Paula Cabaleiro Rodríguez, DNI 36160708Q c) Nacionalidade: Española d) Importe da adxudicación: Orzamento base : 15.233,05 €. Cantidade correspondente ó IVE: 2.741,95 €. Orzamento total : 17.975,00€. Sinatura do Contrato: 31 de marzo de 2011.
REPOSICION E MELLORA EN PARQUES E ZONAS VERDES. PARQUES DE SOUTO E ALBELOS
Data de fin de prazo:2010-12-16 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 11 de novembro 2010 acórdase na Xunta de Goberno Local aproba-lo proxecto técnico de "REPOSICIÓN E MELLORA EN PARQUES E ZONAS VERDES. PARQUES DE SOUTO E ALBELOS", redactado polo aparellador municipal, cun orzamento de execución contrata de 29.935,80€ (Orzamento base: 25.369,32€. IVE: 4.566,84€); autoriza-lo gasto e aproba-lo expediente de contratación e prego de cláusulas administrativas, mediante procedemento negociado sen publicidade (art. 158 e 161.2 da LCSP), invitándose a un mínimo de tres empresas capacitadas para a realización do obxecto do contrato (art. 162 da LCSP). 2.- Rematado o prazo de presentación das propostas e procedido pola Alcaldía á apertura da única proposta presentada pola empresa “ORBALLO XARDÍNS, S.L.”, acórdase na Xunta de Goberno Local , en sesión realizada o 1 de decembro de 2010 requerir a dita empresa a documentación xustificativa para proceder á súa adxudicación. Presentada a documentación requirida pola empresa, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L. mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia debido á que o prazo de execución das accións para xustificar na anualidade 2010 remata o 20 de novembro do presente, en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar á empresa ORBALLO XARDÍNS, S.L., CIF B-36491975, con enderezo en avda. Concordia, nº 66, c.p. 36700 Tui, a realización de "REPOSICIÓN E MELLORA EN PARQUES E ZONAS VERDES. PARQUES DE SOUTO E ALBELOS” polo importe total de 29.935,80€ (Orzamento base: 25.369,32€. IVE: 4.566,48€), ó se-la única proposta presentada e de conformidade co prego de condicións aprobado. 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 4º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 15 de decembro de 2010 O ALCALDE Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
ADQUISICIÓN DE VEHÍCULO TIPO CAMIÓN PARA O SERVIZO DE OBRAS.-
Data de fin de prazo:2010-12-20 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA 1.- Con data 15 de outubro 2010 acórdase na Xunta de Goberno Local aproba-lo subministro de "VEHICULO TIPO CAMIÓN A ADQUIRIR PARA O SERVIZO DE OBRAS" por importe total de 35.500,00€ (Orzamento base: 30.084,75€. IVE: 5.415,25€) , autorizándose gasto e aprobándose o prego de cláusulas administrativas e prescricións técnicas que rexerá a contratación, mediante procedemento negociado sen publicidade (art. 158 e 161.2 da LCSP), invitándose a un mínimo de tres empresas capacitadas para a realización do obxecto do contrato (art. 162 da LCSP). 2.- Rematado o prazo de presentación das propostas e procedido pola Alcaldía á apertura da única proposta presentada pola empresa “COVIGAL-AUTOMOTO NIPPON CARS, S.L", acórdase na Xunta de Goberno Local , en sesión realizada o 11 de novembro de 2010 requerir a dita empresa a documentación xustificativa para proceder á súa adxudicación. Presentada a documentación requirida pola empresa, esta Alcaldía, avogando a competencia delegada na X.G.L. mediante Resolución da Alcaldía de data 20 de xuño de 2007, por razóns de urxencia , en virtude do artigo 14 da lei 30/92 RESOLVE: 1º.- Adxudicar á empresa AUTOMOTO NIPPON CARS, S.L., CIF B-36975563, con enderezo en avda. de Madrid, nº 133, 36214 Vigo, o subministro de VEHICULO TIPO CAMIÓN A ADQUIRIR PARA O SERVIZO DE OBRAS denominado "Mitsubishi CANTER 3S13D" de conformidade coa proposta presentada, polo importe total de 35.500,00€ (Orzamento base: 30.084,75€. IVE: 5.415,25€), ó se-la única proposta presentada e de conformidade co prego de condicións aprobado, . 2º.- A formalización do contrato, de conformidade co art. 140 da LCSP realizarase no prazo máximo de quince días hábiles a contar dende o día seguinte ó da notificación desta resolución. 3º.- De conformidade co estipulado no art. 137 da LCSP deberase notificar ós candidatos ou licitadores a referida resolución así como a súa publicación no Perfil do Contratante, tal e como se indica no art. 138 da LCSP. 4º.- Dar traslado desta resolución ós departamentos de Secretaría, Intervención, Xunta de Goberno Local e ó Pleno da Corporación na vindeira sesión que este celebre. Tui, 15 de decembro de 2010 O ALCALDE.- Asdo. Antonio F. Fernández Rocha. Ante mín A Secretaria
OBRA "AMPLIACIÓN DA HUMANIZACIÓN E MELLORA DA ACCESIBILIDADE Ó CENTRO COMERCIAL ABERTO DE TUI. RÚA MARISTAS E AVENIDA DA CONCORDIA".
Data de fin de prazo:2010-12-15 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1. Entidade adxudicadora.- a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría-Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de OBRA. 3.- Tamitación, procedemento e forma de adxudicación: a) Tramitación: Ordinaria. b) Procedemento: Negociado sen publicidade. 4.- Título: "AMPLIACIÓN HUMANIZACIÓN E MELLORA DA ACCESIBILIDADE Ó CENTRO COMERCIAL ABERTO DE TUI. RÚA MARISTAS E AVENIDA DA CONCORDIA". 5. Orzamento: a) Orzamento base de licitación: 152.499,36€. b) Cantidade correspondente ó IVE: 27.449,88€. c) Importe total: 179.949,24€. 6. Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local: 1 de decembro 2010. b) Contratista adxudicatario: "ALTRASAN, SL", CIF: B36303956. c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 172.869,24€ ( Orzamento base: 146.499,36€. IVE: 26.369,88€). 7.- Formalización do contrato de obra con data 2/12/2010. 8.- Publicación adxudicación definitiva no Perfil do Contratante con data 03/12/2010
SUBMINISTRO, NA MODALIDADE DE ALUGUER, DE ILUMINACIÓN E ARCOS ORNAMENTAIS PARA A DINAMIZACIÓN DO CENTRO COMERCIAL ABERTO NAS FESTAS DO NADAL 2010/2011.-
Data de fin de prazo:2010-12-02 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1.- Entidade adxudicadora a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría - Contratación. 2.- Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de subministro na modalidade de aluguer. 3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación: a).- Tramitación: ordinaria. b).- Procedemento: negociado sen publicidade. 4.- Orzamento: * Orzamento base de licitación: 41.850,00€. * Cantidade correspondente ó IVE: 7.533,00€. * Orzamento total: 49.383,00 €. 5.- Adxudicación: a) Xunta de Goberno Local de 25/11/2010. b) Contratista adxudicatario: "CREACIONES LUMINOSAS, S.L.", CIF B36351484. c) Nacionalidade: Española. d) Importe da adxudicación: 49.383,00€. (Orzamento base: 41.850,00. IVE: 7.533,00€). 6.- Formalización do contrato de subministro con data 29 de novembro 2010. 7.- Publicación acordo adxudicación no Perfil do Contratante con data 26/11/2010.
LIMPEZA E ACONDICIONAMENTO DA SENDA TUI-CALDELAS
Data de fin de prazo:2010-11-15 00:00:00 Convocatoria: Formalización de Contrato
Expediente:
ANUNCIO
1. Entidade adxudicadora a) Organismo: Concello de Tui. b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría- Contratación. 2. Obxecto do contrato: a) Tipo de contrato: Contrato de SERVIZO. 3. Tramitación, procedemento e forma de adxudicación. Tramitación: ordinariae. Procedemento negociado sen publicidade. 4. Título: "LIMPEZA E ACONDICONAMENTO SENDA TUI-CALDELAS”. 5. Orzamento base de licitación: 19.997,31€. IVE 18% : 3.599,52 € Importe total licitación: 23.596,83 € 6. Adxudicación definitiva: a) Resolución da Alcaldía 12/11/2010. b) Contratista adxudicatario: “ORBALLO XARDINS, S.L." c) Nacionalidade: Española d) Importe da adxudicación: 23.596,83€ (Valor Estimado: 19.997,31€. IVE: 3.599,52€.). 7.- Formalización do contrato de servizo con data 15/11/2010. 8.- Publicación de resolución da adxudicación no Perfil do Contratante con data 15/11/2010.